ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ

ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

    • Ανέγερση ξενοδοχείου Marvel Luxury Resort & Spa: Οκτώβριος 2015-2017
    • Πλήρη ανακατασκευή του ξενοδοχείου Colossos Beach.

ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΙ ΣΤΟΧΟΙ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Χάρη στην πολυετή επιτυχημένη δραστηριότητά της, η εταιρεία έχει κατακτήσει μια σημαντική θέση στον κλάδο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, συνιστώντας σήμερα έναν επενδυτικό όμιλο υψηλών προδιαγραφών. Μέσω της διαρκούς παροχής ποιοτικών υπηρεσιών, έχει διαμορφώσει ένα άριστο εταιρικό προφίλ, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη της ευρωπαϊκής τουριστικής αγοράς και εξασφαλίζοντας υψηλή πληρότητα και συνεχή κερδοφορία, παρά τον ισχυρό ανταγωνισμό που επικρατεί στον κλάδο τόσο σε εγχώριο επίπεδο, όσο και σε επίπεδο μεσογειακών χωρών.

Ενδεικτικά για τη θέση του επενδυτικού ομίλου στον κλάδο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, είναι τα στοιχεία της ICAP που αφορούν το ποσοστό αγοράς, τις διανυκτερεύσεις και τη δυναμικότητά του. Αναλυτικά:

      • Το μερίδιο της εταιρείας στο σύνολο της αγοράς ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Πολυτελείας Α΄ και Β΄ κατηγορίας όλης της χώρας αντιπροσωπεύει το 1997 το 0,7 % και το 1998 το 0,6 %.
      • Το μερίδιο της εταιρείας στο σύνολο της αγοράς ξενοδοχείων Α΄ κατηγορίας της χώρας το 1998 είναι 1,2 %.
      • Το μερίδιο των διανυκτερεύσεων της εταιρείας στο σύνολο των διανυκτερεύσεων σε όλα τα ξενοδοχεία της χώρας τα έτη 1997 και 1998 είναι 0,4 %.
      • Ο αριθμός κλινών των δύο μονάδων της εταιρείας σε ποσοστό του συνόλου των κλινών της χώρας είναι 0,3 % το 1997 και 1998.
      • Ο αριθμός κλινών Α΄ κατηγορίας της εταιρείας σε ποσοστό των κλινών Α΄ κατηγορίας όλης της χώρας είναι 1,0 % το 1997 και το 1998.

Στρατηγική επιδίωξη της εταιρείας αποτελεί η προσαρμογή και ανάπτυξή της στα νέα πλαίσια που διαμορφώνονται στον τομέα του διεθνούς Τουρισμού, καθώς και η αξιοποίηση των ευκαιριών που δημιουργούνται σε αυτόν.

Οι βασικοί στόχοι της εταιρείας για τα επόμενα έτη είναι οι ακόλουθοι:

Επέκταση σε νέες αγορές μέσω επιχειρηματικών συνεργασιών
Η ραγδαία ανάπτυξη των επικοινωνιών και η τάση δημιουργίας ισχυρών επιχειρηματικών ομίλων, τόσο στον τομέα παροχής ξενοδοχειακών υπηρεσιών όσο και στον τομέα παροχής τουριστικών πακέτων διακοπών, δημιουργεί νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη. Η εταιρεία θα επιδιώξει στο εγγύς μέλλον τη συνεργασία της με διεθνείς επιχειρηματικούς και τουριστικούς ομίλους, με στόχο αφενός την ανάπτυξη του δικτύου της σε νέες αγορές, αφετέρου την ανάπτυξη τεχνογνωσίας στον κλάδο διαφοροποιημένου τουρισμού υψηλής στάθμης. Η δημιουργία συνεργασιών θα έχει ως συνέπεια την ισχυροποίηση της διαπραγματευτικής θέσης της εταιρείας στην αγορά των tour operators.

Ενδυνάμωση του management
Για την εξασφάλιση δυναμικής ανάπτυξης και της ισχυροποίησης της θέσης της στο διεθνή ανταγωνισμό, η εταιρεία θα επιδιώξει τα επόμενα έτη τη σταδιακή ενδυνάμωση του management, μέσω προώθησης νεότερων μελών του Δ.Σ. και διευθυντικών στελεχών, την προσέλκυση της συμμετοχής στο Δ.Σ. επιφανών επιχειρηματιών του χώρου, αλλά και την επένδυση σε διεθνώς καταξιωμένα επαγγελματικά στελέχη.

Μακροπρόθεσμοι στόχοι
Η εταιρεία σκοπεύει να ανεγείρει, στο οικόπεδο των 80 στρεμμάτων απέναντι από το ξενοδοχείο ΑΚΤΗ ΚΟΛΟΣΣΟΣ στην Καλλιθέα της Ρόδου, νέα υπερπολυτελή ξενοδοχειακή μονάδα διαμερισμάτων και κατοικιών, σχεδιασμένη με γνώμονα την παροχή πολύ υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Τα διαμερίσματα και οι κατοικίες θα διαθέτουν ατομική πισίνα και θα προσφέρουν αναψυχή σε συνθήκες ιδιωτικού περιβάλλοντος. Η μονάδα αυτή θα είναι προσαρμοσμένη στις διεθνείς απαιτήσεις υψηλού τουρισμού της επόμενης δεκαετίας.

Στην αιχμή του ροδιακού τουρισμού

Η ανοδική τάση του παγκόσμιου τουρισμού που σημειώνεται τα τελευταία χρόνια, επιβεβαιώνεται και για το 2015, με όλες τις μορφές ταξιδιωτικής κίνησης (ταξίδια αναψυχής, ομαδικά, επαγγελματικά κ.ά.) να αυξάνονται με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Στο πλαίσιο αυτό, ο τουριστικός κλάδος αναδεικνύεται, με ολοένα και μεγαλύτερη δυναμική, σε κινητήριο δύναμη της οικονομικής ανάπτυξης, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ειδικότερα για τον ελληνικό τουρισμό, το 2014 αποτέλεσε μια χρονιά-ορόσημο, αφού οι επισκέπτες στη χώρα μας ξεπέρασαν τα 20 εκατομμύρια.

Οι συνθήκες αυτές δημιουργούν ιδανικό έδαφος για περαιτέρω ανάπτυξη, κάτι που αποτυπώνεται και από το γεγονός ότι αρκετά νέα ξενοδοχεία ανοίγουν τις πόρτες τους από τη φετινή τουριστική σεζόν. Παράλληλα με την ποσοτική ανάπτυξη της κίνησης, διαφαίνεται ξεκάθαρα και μια τάση «ποιοτικής» εξέλιξης των απαιτήσεων των τουριστών σε σχέση με τη διαμονή τους.

Στο πλαίσιο αυτό οι χώρες που αποτελούν σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς, όπως η Ελλάδα, οφείλουν να επενδύσουν στην στρατηγική τους για τον τουρισμό, διαφοροποιώντας αποτελεσματικά το προϊόν τους. Στόχος είναι η εκμετάλλευση των σημαντικών ευκαιριών που αναδύονται, μέσω φυσικά της αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών και της προσαρμογής στα νέα δεδομένα. Προκειμένου να ανταποκριθούν στις ολοένα αυξημένες απαιτήσεις των τουριστών, οι εμπλεκόμενοι με τον τουρισμό οφείλουν να ακολουθήσουν καινοτόμες προτάσεις και λύσεις απέναντι στα παραδοσιακά προϊόντα της εστίασης.

Ειδικότερα, στο νησί της Ρόδου, καταγράφεται τα τελευταία χρόνια αύξηση σε όλους τους δείκτες της τουριστικής κίνησης, όπως ο αριθμός των εκτιμώμενων διανυκτερεύσεων, η ημερήσια κατά κεφαλή δαπάνη και ο αριθμός των επαναλαμβανόμενων πελατών, ενώ καταγράφεται σημαντική ενίσχυση των ξενοδοχείων έναντι των λοιπών καταλυμάτων.

Με άξονα τα παραπάνω δεδομένα, ο ξενοδοχειακός όμιλος Κολοσσός Α.Ε. αναπτύσσει τις δραστηριότητές του, με γνώμονα τη συνεχή εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών, προκειμένου να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των επισκεπτών. Προβαίνει σε στρατηγικής σημασίας κινήσεις, που θα εδραιώσουν και θα ενισχύσουν την ηγετική του θέση στο ροδιακό τουρισμό. Στις κινήσεις αυτές περιλαμβάνεται η τρέχουσα ανακαίνιση του Colossos Beach Hotel, ώστε να ανταποκρίνεται με ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία στις σύγχρονες ανάγκες, η συνεχής ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο Rodos Park Suites & Spa καθώς και η κατασκευή του υπερπολυτελούς Marvel Luxury Resort & Spa.  Στόχος, είναι η διαμόρφωση τουριστικών προϊόντων «αιχμής», για τη βελτίωση της εμπειρίας των τουριστών και κατ’ επέκταση την αύξηση της κατανάλωσης.

Τέλος, ο ξενοδοχειακός όμιλος Κολοσσός Α.Ε. πρωτοπορεί και στις νέες διαφαινόμενες τάσεις που αφορούν αφενός τον πρωταγωνιστικό ρόλο του Internet ως τον κύριο τρόπο αναζήτησης της τουριστικής εμπειρίας, αφετέρου το στόχο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.